Publicēts 30. janvārī, 2008.
Pirms pavisam, pavisam neilga laika kompānijai Ryanair nācās pārtraukt reklāmas kampaņu, kurā tā izmantoja Francijas prezidenta Sarkozī attēlu. Zibenīgos ātrumos tapa jauns reklāmas plakāts. Taču arī šo kampaņu grib pārtraukt. Šoreiz pie vainas ir nevis godu un cieņu aizskaroši motīvi, bet gan klaja nepiedienīguma izrādīšana.
Ai ai ai, kā Ryanair neveicas... vai tieši pretēji - veicas. papildus publicitāti nodrošina mediji, kas raksta par šiem skandāliem. Taču vai zaudējumi nebūs baisi lieli, ja sekos tiesu darbi ?
Jaunajā reklāmas plakātā Ryanair uzsver skolas laiku vērtības. bilde, kā paši redzat iet roku rokā ar tekstu. Skolniecītes attēls pievērš uzmanību, zemās cenas pamudina. Taču kā teikts rakstā , plakāts ir pārāk seksuāli provokatīvs. Tā Reklamēšanās standartu birojs (ASA). Te nu laiks saldajam ēdienam. Man ļoti tīk Ryanair pārstāvja atbilde: "Mēs šo reklāmu nepārtrauksim un nepakļausimies nekādam ASA - Absurd Silly Ases - spiedienam". nu ko, gaidīsim nākamos Ryanair reklāmdarbus.
Raksts par Ryanair nedienām ar Sarkozī atrodams šeit: db.lv
Raksts par jauno reklāmas plakātu te: db.lv
nejau konkurenti pie kautkaa vainiigi.tikai pilniigi tups konkurents celtu breeku par shaadu reklaamu....
lielaas kompaanijaas, kur ir kaadi cilveeki, kas kautko saprot no pr /black pr, tie pashi zin kaa radiit shaadus pret sevi veerstus skandaalus.... kas reaali ir pilniigs siikums bet ieguvums milziigs... daudz jau nevajag - siikumos nelienot - tikai vienu tantinju no laukiem kas iesniedz suudziibu un lieta dariita....
sheit tas ir perfekti nostraadaats......